Kære Tennisfolk, Hovedgårdfolk og andet Godtfolk.
Så er banerne klargjorte - nu skal der bare lige tromles lidt mere og net på.

Det betyder at sæsonen står lige for døren!

Fredag d. 28/4-2023 kl. 18.00 er der sæsonåbning, hvor alle medlemmer er velkomne til spil og en øl eller vand.
Træning starter fra torsdag d. 4/5 for alle aldre.

Vi håber også at se nye medlemmer på banerne. Tennis er en oplagt familiesport, som familien kan dyrke sammen og når det passer ind i hverdagen. Vi har et familiekontingent på 1200 kr., som er målrettet familier. Et familiekontingent dækker to voksne og hjemmeboende børn.

For at sikre at alle data på alle medlemmer, nye som gamle er opdateret, beder vi alle medlemmer om at oprette en profil. Har du i forvejen en profil i klubmodul i Hovedgård Fitness, Fodbold, Svømning, Badminton, Cykling, Hovedgård Gymnastik eller Borgerforeningen skal du ikke oprette en ny profil, men blot logge ind med din profil på denne hjemmeside (øverst til højre)

Vi håber at se en masse tidligere, nuværende og nye tennister, så vi sammen kan få en fabelagtig sæson.

De bedste hilsner
På vegne af Hovedgård Tennisklubs bestyrelse