Som medlem i Hovedgård Tennisklub har du adgang til tennisbanerne hele sæsonen fra maj til oktober døgnet rundt. Du kan spille, alt det du vil.

For at blive blive medlem af klubben skal du betale kontingent. Det gør du under
Kontingent/Banebooking, der hvor står Betal her.

Ungdomsmedlemmer har mulighed for at deltage i træning. Det koster ikke ekstra udover kontingentet. Du tilmelder dig ungdomstræningen under tilmelding.

Du er velkommen til at komme og være med til træningen et par gange, inden du melder dig ind i klubben.

Nøgle til tennisbanerne
Når du har betalt kontingent kan få en nøgle til tennisanlægget, så du kan spille når som helst. Dog ikke når der er træning eller arrangementer.
For at få en nøgle kontakter du vores kasserer Rune Nygaard, og aftaler hvornår du kan hente nøglen. Der udleveres kun en nøgle pr. husstand. Der kræves et depositum på 100 kr.